lauantai 9. marraskuuta 2013

Paitoja ja mekkoja

Oon löytänyt kaksi huippukaavaa: Tissis ja Onion 2035. Molemmat löysin fb-ryhmän kautta. Vähän olen muokkaillut kumpaakin, näistä saa vaikka mitä!

Tässä ensimmäinen testitissis:


Ja tässä seuraava:


Ja kolmas:



Ja sitten se paras ja ihanin <3 Hupparitissis! Tämä onnistui tosi hyvin ja olen ylpeä itsestäni, piirsin nimittäin itse hupun tähän. Netistä löytyvällä ohjeella toki, mutta kun ei vielä kaavanmuokkauksesta ole paljoa kokemusta niin erittäin tyytyväinen olen lopputulokseen! Materiaalikin on tähän ihan täydellinen: joustocollege. Pehmeä ja lämmin, aivan ihana päällä.




Ja sitten siihen toiseen kaavaan: Onion. Tässä ensimmäinen kokeilu:


Täydellinen keikkamekko! Kankaan ostin joskus Kangashamstereista, jotain laskeutuvaa ohutta trikoota, joka on ihana päällä eikä rypisty matkalaukussa. Hihat lyhensin tässä 3/4 pituuteen. Tähän kokeilin myös ensimmäistä kertaa framilon-huolittelua pääntielle.


Tässä toinen kokeilu samalla kaavalla:


Ihastuin tähän pallojoustofroteeseen kaverin luona. En ole aiemmin joustiksesta tykännyt, mutta tämä tuntui niin pehmeältä, että se jäi mieleen kummittelemaan. Kun sitten Hamssuista, sieltä Kangashamstereista tämä pala löytyi niin en voinut olla ostamatta. Ehkä on kuitenkin vähän liian värikäs..


Ja sitten viimeisin tuotos. Tilasin Kankaiden yönä Kestovaippakaupasta lisää joustocollegea ja toisen niistä, tummanharmaan palan silppusin heti. Mulla oli nimittäin paitaongelma. Sen jälkeen kun hupparitissiksen tein, en ole juuri muuta päällä pitänyt. Muutama päivä sitten havahduin, että melkein kahden viikon keikkareissulla mulla on ollut joka päivä sama paita päällä... Mutta kun se on niin ihana!

Mutta nytpä mulla kaks lempparipaitaa! Tässä se toinen:






Kaavana siis tässäkin Onion, johon piirsin hupun. Hupun reunat menee edessä päällekkäin, idea tähänkin luonnollisesti fb-ryhmästä :) Seuraavaan versioon täytyy etukappaleen pääntietä pienentää ja nostaa korkeammalle vielä enemmän. Ehkä huppukin voi seuraavassa mennä vielä enemmän ristikkäin.

Hupussa, hihansuissa ja helmassa on raitaresoria.



Tykkään!





1 kommentti: